TRIMM partner Twente Branding

header trimm director marc woesthuis signs partnership agreement with regio twente

TRIMM partner Twente Branding

TRIMM is regiopartner van Twente Branding. TRIMM vindt het belangrijk dat de regio zich verbindt met andere plekken in deze wereld om zodoende met vereende krachten meer economie naar deze regio te halen. Met het ambassadeursschap voor de regio onderstrepen we dit op vele fronten en proberen we Twente uit te dragen en mensen te verbinden aan deze regio om zich hier te vestigen, cq. hier zaken te doen.

Marc Woesthuis: ‘Twente is een regio met veel potentie, alleen wordt regelmatig de urgentie niet gevoeld om dat ook daadwerkelijk uit te dragen. Wij zullen proberen ook andere bedrijven ons voorbeeld te laten volgen.’ 

De Stichting Twente Branding is het servicebureau voor de domeinen innovatie en human capital op het gebied van branding en corporate communicatie. Ze heeft als missie om het merk Twente te laden als een ondernemende hightech regio met de focus op HighTech Systemen en Materialen (HTSM). Twente onderscheidt zich in de huidige economische ontwikkeling van Nederland als de ondernemende technologische kennisregio. Dat is waar ze zich op wil profileren om concurrerend en economisch vitaal te blijven. De Stichting Twente Branding is een samenwerking tussen bedrijfsleven, onderwijs – en kennisinstelling en overheid.

 

Gepubliceerd op: 30 mei 2016
Auteur: Geen