Industries
High Tech, Materialen & Chemie en Maakindustrie
TRIMM werkt al meer dan 30 jaar voor een groot aantal industrieën. Gedurende deze tijd zijn we meer en meer gespecialiseerd geraakt in een aantal industrieën. Wij hebben ruime ervaring binnen de B2B high tech, materialen & chemie industrie en de maakindustrie. Waar blijkt dat wij hier goed in zijn? Voor verschillende van onze klanten uit deze B2B industrieën is TRIMM al meer dan 10 jaar en in sommige gevallen meer dan 20 jaar de business partner als het gaat om digital en hebben samen met onze klanten verschillende projecten gerealiseerd. Deze branches hebben een aantal zaken gemeen zoals kenmerken van de waardeketens, distributiemodellen en het allerbelangrijkste is, dat de klanten van deze sectoren en mensen die actief zijn binnen deze branches verschillende kenmerken delen.
Grootbedrijf en MKB
TRIMM werkt zowel voor het grootbedrijf als MKB waarbij wij veel kennis hebben in het B2B domein. Kenmerken van de organisaties waar wij mee en voor werken is dat er vaak sprake is van lange buyer journeys, complexe en grote decision making units (DMU) en in veel gevallen is er bij onze klanten sprake van een internationale context in de markten waar ze actief zijn. Er is sprake van een groot aantal touchpoints, veel benodigde informatie vanuit klantperspectief en diverse kanalen waar de klanten van onze klanten gebruik van maken. Verschillende van onze oplossingen zijn customer-facing, maar wij zijn daarnaast zeer ervaren in het realiseren van interne portals of bijvoorbeeld reseller of distributeur portals.
Business en culturele context
Onze jarenlange ervaring maakt dat wij de eerder beschreven industrieën en branches zeer goed kennen en weten binnen welke business en culturele context onze klanten actief zijn. Wij begrijpen dat een aanpak die in Europa goed werkt, niet hoeft te werken in China of Japan. Deze business en politieke sensitiviteit maken dat wij binnen verschillende industrieën snel met onze klanten kunnen schakelen op verschillende vlakken.
Het belang en impact van digital erkennen
Onze klanten kennen het belang en de impact van digital en zijn bereid hierin te investeren. Digital maakt integraal onderdeel uit van de bedrijfsvoering en digital heeft de juiste focus en aandacht binnen MT en/of C-suite. Onze klanten zijn zich ervan bewust dat de rol van digital strategisch van aard is en zodoende meer dan alleen technologie omvat, maar dat ook de proces, mens en strategie factor meegewogen dienen te worden. De organisaties waar wij langere tijd mee en voor werken, hebben een investerings mindset. Investeringen worden gedaan om te renderen. Onze ervaring is dat een investering mindset als basis een wezenlijk andere bedrijfsvoering inhoudt, dan een kosten midset. Wij zijn no-nonsense, integer, intrinsiek nieuwsgierig en gemotiveerd om onze klanten en hun business te (leren) kennen. Zo kunnen wij een betere partner zijn en voor jou en voor jouw organisatie het verschil maken.
Wholesale, Finance, Retail, Luchtvaart, Logistiek en FMCG
Naast de hierboven genoemde industrieën zijn wij ook actief voor klanten uit diverse andere B2B en B2C sectoren zoals de wholesale/handel, logistiek, finance, luchtvaart, retail en FMCG. Staat jouw industrie er niet bij, maar ben je wel nieuwsgierig of wij voor jou van waarde kunnen zijn? Neem contact op, want misschien kunnen wij helpen of kennen wij degene die dat kan.