DIA nominatie 2022
Twee DIA-nominaties voor TRIMM én GriDD
TRIMM én GriDD hebben een dubbele nominatie in de wacht gesleept voor de Dutch Interactive Awards. Met de case voor MCAM hopen we op 2 juni tijdens de award night het goud mee naar huis te nemen voor de categorieën: B2B e-commerce en digitale transformatie! Met de Dutch Interactive Awards wordt het allerbeste interactieve werk in Nederland van het afgelopen jaar beloond.
Het doel
MCAM begon haar klantreisbeleving te herontwerpen. Dit resulteerde in een strategie met focus op klantcontactmomenten. Deze klantcontactmomenten zijn ingevuld met een business development platform, een producten en oplossingen platform en een ecommerce en klantplatform. Door klantbeleving op 1 te zetten heeft MCAM een beslissende voorsprong in een traditionele markt.
Vanuit TRIMM en GriDD zijn we ontzettend trots op deze nominatie. Een erkenning voor een intensieve samenwerking met MCAM en de mooie resultaten.
Marc Woesthuis, directeur TRIMM
Het resultaat
Na het opleveren van de klantreisbeleving werd TRIMM gevraagd om samen met MCAM een visie te vormen op de benodigde kanalen en deze onder te brengen in een programmaroadmap. Er zijn verschillende nieuwe kanalen ontwikkeld binnen de nieuwe koers. Het business development platform Growth Garage staat voor samenwerking met OEM partners om nieuwe maakbare producten en oplossingen te creëren. Het producten en oplossingen platform mcam.com bedient nieuwe groepen bezoekers die via self service applicaties tot de juiste producten kunnen komen. Het nieuwe eCommerce- en klantplatform Connect zorgt door vergaande personalisatie zodat MCAM daadwerkelijk naast haar klanten is komen te staan en de juiste inzichten heeft rondom actuele bestellingen, maar ook over te verwachten afname. Tenslotte beschikken alle kanalen over een nieuwe eenduidige branding die MCAM positioneert als bedrijf dat nieuwe ideeën mogelijk maakt met haar klanten, in plaats van een handelaar te zijn in plastics.
daf