Consumentenmarkt kan van B2B leren hoe je met klanten omgaat

header trimm impression of working environment working in a team

Consumentenmarkt kan van B2B leren hoe je met klanten omgaat

In onze snel veranderende, door innovatie gedreven markten met steeds kortere terugverdiencycli is snelheid bepalend voor succes. Digital business development (DBD) moet bedrijven helpen hun innovaties sneller en succesvoller naar nieuwe en bestaande markten te brengen. Maar dat is nog niet altijd even eenvoudig, zo blijkt in de praktijk. In een eerder verschenen artikel besprak ik de verschillende fases die een organisatie moet doorlopen voor het succesvol implementeren van een digitale strategie, nu wil ik de andere kant van het digitaal ondernemen belichten: de kant van de klant.

Rogier Florijn, managing director bij TRIMM, schreef er een blog over op marketingonline.nl.

Consumentenmarkt kan van B2B leren hoe je met klanten omgaat

In onze snel veranderende, door innovatie gedreven markten met steeds kortere terugverdiencycli is snelheid bepalend voor succes. Digital business development (DBD) moet bedrijven helpen hun innovaties sneller en succesvoller naar nieuwe en bestaande markten te brengen. Maar dat is nog niet altijd even eenvoudig, zo blijkt in de praktijk. In een eerder verschenen artikel besprak ik de verschillende fases die een organisatie moet doorlopen voor het succesvol implementeren van een digitale strategie, nu wil ik de andere kant van het digitaal ondernemen belichten: de kant van de klant.

Rogier Florijn, managing director bij TRIMM, schreef er een blog over op marketingonline.nl.

img
Gepubliceerd op: 12 juni 2015
Auteur: Geen