TRIMM en Philips Lighting genomineerd voor een Europese Digital Communication Award
TRIMM en Philips Lighting genomineerd voor een Europese Digital Communication Award
TRIMM en Philips Lighting zijn met het Philips MyTechnology Portal genomineerd voor een Digital Communication Award (DCA). Deze nominatie werd binnengesleept in de categorie beste (Content) Platform. Andere genomineerden zijn adidas, Boehringen Ingelheim, Garmin Deutschland en TenneT TSO.
De Digital Communication Awards worden jaarlijks uitgereikt aan opvallende Europese projecten, campagnes en innovaties op het gebied van online communicatie en wordt gehost door de Quadriga University of Applied Sciences in Berlijn.
MyTechnology Portal
Voor veel bedrijven is een portal een van de vele saleskanalen. Voor Philips is het MyTechnology Portal echter veel meer dan dat. Het biedt klanten toegang tot een volledig digitaal landschap waarin ze inspiratie opdoen, leren en up-to-date blijven van de laatste innovaties. Daarnaast kunnen ze via het portal dagelijks communiceren met hun accountmanager. Philips blijft via het portal continu op de hoogte van de behoeften van haar klanten zodat de service elke dag weer verbeterd kan worden.
When we at Philips think about ‘Innovation’ we don’t have a specific product or service in mind but an attitude that reflects in everything we do for our customers. B2B customers on the lighting market are looking for a business partner who is reliable and innovative at the same time. We always had the right commitment to be this partner, now we also have the right tool!
Martin Schneider, Global Digital Marcom Manager
TRIMM
TRIMM is trots dit portal samen met Philips ontwikkeld te hebben. We vinden het mooi om te zien dat het MyTechnology portal resultaat levert: een hogere kwaliteitsbeleving bij de klant en een hogere mate van efficiency in het werk bij de accountmanagers. Bekijk onze pagina over portals voor meer informatie.