Twee DIA-nominaties voor TRIMM
Twee DIA-nominaties voor TRIMM
Enschede, 8 juni 2020 – TRIMM heeft een dubbele nominatie in de wacht gesleept voor de Dutch Interactive Awards. Met de case voor het Online Event voor DSM hoopt TRIMM in de categorie ‘B2B Commerce’ de hoofdprijs in de wacht te slepen. Daarnaast hopen ze ook in de prijzen te vallen met de case voor het Grolsch Horeca Portal die genomineerd is in de categorie ‘Digitale transformatie’. Elk jaar worden de Dutch Interactive Awards uitgereikt aan het allerbeste interactieve werk van Nederlandse makers.
Samen blijven innoveren, dat maakt ons werk al jaren zo leuk, dynamisch en uitdagend! Twee DIA-nominaties voor deze klanten is natuurlijk iets waar we allemaal super trots op zijn!
ROGIER FLORIJN, DIRECTEUR TRIMM
Grolsch Horeca Portal
Met een breed portfolio aan merken en bieren begeeft Koninklijke Grolsch zich in een vrij traditionele markt waarin horeca en retail de belangrijkste kanalen zijn. Langzaamaan groeit echter de rol van digital en e-commerce. In de B2B-wereld nemen de verwachtingen merkbaar toe. TRIMM heeft voor Grolsch het Grolsch Horeca Portal ontwikkeld. Een innovatief, online platform die de horecaondernemers van Grolsch ondersteunt met selfcare, data en de daarbij behorende data-analyses.
Het uitgangspunt voor het online platform was het creëren van een verlengstuk voor de relatie tussen Grolsch en haar B2B klanten, de horecaondernemers. Het portal biedt voordelen op verschillende vlakken: meer business uit bestaande relaties, het efficiënter en 24/7 behandelen van klantvragen, minder tussenkomst van de accountmanager, het samenbrengen van verschillende afdelingen en het creëren van een single point of entry door één centrale plek met alle online tooling.
Het platform is opgebouwd vanuit de user journeys van verschillende gebruikers, daardoor ondersteunt het portal de accountmanager naadloos in zijn of haar dagelijkse werkzaamheden. De informatie en tooling is op één plek beschikbaar voor de accountmanager.
DSM Online Event
DSM en TRIMM zijn samen de uitdaging aangegaan om een concept te ontwikkelen dat de industrie op z’n kop zou zetten omtrent customer engagement en lead generation. Dit leidde tot een online trade show experience. 24/7 toegankelijk, op elk apparaat en overal ter wereld waar toegang is tot het internet.
Bezoekers krijgen op een gestructureerde en overzichtelijke manier toegang tot een gigantische hoeveelheid uitstekende content middels een streaming platform. Van live presentaties en Keynote speakers tot interactie met andere bezoekers vanaf hun eigen kantoor, huis of externe locatie. Een naadloze merkervaring kon gecreëerd worden door een huisstijlhandboek en gedetailleerde werkinstructies. Kortom, een aanzienlijke besparing in tijd en kosten zonder de ervaring van een live event geweld aan te doen.
Naast meer dan 500 registraties en 300 nieuwe gekwalificeerde leads is het resultaat voor DSM dat zij hun thought-leadership positie in de markt hebben weten te verstevigen en voorheen onbekende markten in het vizier hebben gekregen.