Stories
Search
Grolsch kiest voor digitaal vakmanschap van TRIMM
Grolsch kiest full-service internetbureau TRIMM voor de ontwikkeling van een digitaal platform om haar horecapartners nog beter van dienst te kunnen zijn. Het doel van het platform is het creëren van een optimale en eenvoudige interactie alsmede kennisdeling tussen Grolsch en haar klanten.
Lees meer
Waarom GDPR niet uitsluitend multinationals aangaat
Niemand weet nog precies hoe de GDPR handhaving er na 25 mei uit gaat zien. De verwachting is dat eerst 'de grote jongens' worden aangepakt. Maar hoe zit het met de rest?
Lees meer
TRIMM bestaat 25 jaar!
Hoewel we liever vooruit dan achterom kijken, kunnen we er nu even niet omheen: TRIMM bestaat vandaag - 7 februari 2018 - officieel 25 jaar! En daar kijken we met een trots gevoel op terug.
Lees meer
Het ontstaan van de GDPR wetgeving: waarom eigenlijk?
GDPR: een wetgeving die veel vraagtekens oproept bij bedrijven. Soms terecht, meestal niet nodig. Vandaag geef ik even een korte, algemene samenvatting over GDPR. Waar komt het vandaan, wat is er veranderd en wat is het doel van GDPR?
Lees meer
Wat is een DDoS aanval en wat zijn de risico's?
Een Distributed Denial of Service, oftewel een DDoS zijn aanvallen die een overflow van verkeer creëren op je online platform. Hierdoor kan het aangevallen platform (tijdelijk) onbereikbaar zijn.
Lees meer
Bescherm je merk: investeren in een Web Application Firewall loont
Langdurige DDoS-aanvallen zijn terug van weggeweest, het aantal nieuwe ransomware families neemt drastisch toe en de hoeveelheid soorten malware zit in de lift.
Lees meer
5 videotoepassingen voor B2B in 2018
Video is iets wat zeker in 2018 niet meer mag ontbreken in je marketingstrategie. Waar dit in B2C al geen discussiepunt meer is, zien we de opmars van video ook in B2B.
Lees meer
“Als ik naar TRIMM ga, ga ik naar mijn vrienden”
Christian van den Berge is Digital Marketing Consultant bij TRIMM. In dit interview voelden we hem aan de tand over digital marketing, data en een hardloopwedstrijd van 62 kilometer!
Lees meer
"We blinken echt uit op het persoonlijke vlak"
Het door TRIMM ontwikkelde schoonmaakplatform iemand.nl werd onlangs bekroond met een gouden MarCom award. Iets waar TRIMM erg trots op is. De mensen achter iemand.nl waren het daar natuurlijk helemaal mee eens! We vroegen Martijn, Coen en Marjolein van iemand.nl naar alle ins en outs van het platform.
Lees meer
Een contentstrategie in 10 stappen
Wat is een goede aanpak voor een gedegen contentstrategie en hoe kun je deze strategie voor je laten werken? Goed, zo eerlijk als ik ben zal ik hier direct een antwoord op geven: er is geen algemene ‘best practice’.
Lees meer