Stories
Search
The next web conference 2024: Pioneering innovations and the future of technology
Door tech-expertise te combineren met een festivalachtige sfeer, toonde TNW 2024 baanbrekende technologieën en diende als een dynamisch platform voor het uitwisselen van ideeën en het vormen van waardevolle connecties.
Lees meer
48 hours in Madrid - ICOM World meeting
Twee weken geleden kreeg ik de kans om tijd door te brengen in Madrid voor het NextGen Talent Programma 2024. Het programma werd georganiseerd door het ICOM Network, waar wij als TRIMM deel van uitmaken. Maar wat is ICOM precies?
Lees meer
A Day Full of Inspiration at the NIMA Marketing Days
Op donderdag 13 juni was het zover: de NIMA Marketing Day.
Met maar liefst vier collega’s gingen we naar dit marketingfestival in Utrecht. Het zou een dag vol inspiratie, innovatie en onmisbare inzichten opleveren. De meest vooraanstaande marketeers en experts kwamen samen om de nieuwste trends en ontwikkelingen in de marketingwereld te delen, samen met zo’n 1500 andere marketingprofessionals.
Lees meer
Navigeren in het post-cookietijdperk: Een gids voor B2B-marketeers
Verandering is de enige constante in de snel evoluerende wereld van digital marketing. Maar toen Google aankondigde dat het einde van third-party cookies in Chrome tegen het einde van 2024 in zicht was, veroorzaakte dat een schok in de advertentie-industrie. Voor B2B-marketeers die vertrouwen op nauwkeurige targeting en metingen, vormt deze verschuiving een grote uitdaging. Maar deze onzekerheid biedt ook kansen voor innovatie en aanpassing.
Lees meer
A Fool with a tool is still a fool
Waar veel mensen AI zien als een doel, zie ik dit als een middel net als veel andere digitale tools en middelen. Definieer je probleem en kijk dan of AI kan ondersteunen bij jouw oplossing. Michiel deelt zijn bevingen over het Emerce B2B digital event.
Lees meer
Composable Enterprise - TRIMM
Zakelijke uitdagingen aanpakken en doelen bereiken, dat is volgens Marc Woesthuis, managing partner bij TRIMM, de sleutel. Hij benadrukt de composable onderneming als een cruciale stap in de digitale transformatie.
Lees meer
Het belang van een composable strategie | TRIMM
Ontdek waarom een composable strategie essentieel is voor productiebedrijven zoals TechMakers. Leer hoe flexibiliteit, schaalbaarheid en innovatie de sleutel zijn tot het navigeren in snel veranderende markten. Klaar om uw productie-ecosysteem future-proof te maken? Let's chat
Lees meer
TRIMM: pionier met toekomstkansen
Impactcreatie. Inspelen met innovaties vormt daarbij de sleutel. Met inzet van virtuele booths voor events, fraaie online campagnes én een low-codeteam dat de huidige flexibiliteitswens van klanten invult: in twee weken draait een applicatie. Betrouwbaar, zeggen klanten over TRIMM. Een warm bad met prachtige toekomstkansen, zeggen medewerkers.
Lees meer
Low-code, high impact
Sinds 1993 loopt TRIMM voorop met nieuwe ontwikkelingen. Als een van de eerste, grote agencies in Nederland voegen we dan ook low-code toe aan onze crafts. Dit doen we door een partnerschap aan te gaan met het onlangs door Siemens overgenomen Mendix.
Lees meer
TRIMM: Al 30 jaar lang digitaal vakmanschap
TRIMM staat voor meer dan 30 jaren digitaal vakmanschap in digital. Strategie, tactiek voor applicatie ontwikkeling, digital marketing, hosting & security, online events en design & branding.
Lees meer